پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6674
-
الف
+

نظرسنجی انتخاب برترین بازیگر طنز ایران

برترین بازیگر طنز ایران را در نظرسنجی شبکه آی‌فیلم انتخاب کنید.

وب‌سایت شبکه آی‌فیلم، اقدام به راه‌اندازی یک نظرسنجی با حضور 50 کُمدین کشور کرده است و از مخاطبان این شبکه می‌خواهد تا برترین بازیگر طنز ایران را انتخاب کنند.

به گزارش آی‌فیلم، طبق این نظرسنجی که از 15 آبان آغاز شده و تا نزدیک‌های عید سال 1400 به طول می‌انجامد، 50 بازیگر طنز کشور در 10 گروه 5 نفره با هم به رقابت می‌پردازند، تا با آرای شما آی‌فیلمی‌ها، برترین بازیگر طنز ایران انتخاب شود.

این بازیگران که بر اساس نظر کارشناسان و اعضای تحریریه وب‌سایت آی‌فیلم فارسی انتخاب شدند، بعد از انجام قرعه‌کشی، 50 کُمدین حاضر در این نظرسنجی در 10 گروه به شکل زیر تقسیم شدند:

از اینجا شروع کنید: انتخاب برترین بازیگر طنز ایران در گروه اول

نظرسنجی هر گروه در مرحله مقدماتی، پنجشنبه هر هفته آغاز می‌شود و به مدت 7 روز به طول می‌انجامد. پس از اتمام مرحله اول، دو نفر برتر هر گروه به مرحله بعد راه می‌یابند و 20 نفر برتر مرحله دوم نیز در 5 گروه 4 نفره تقسیم خواهند شد. نفر برتر هر گروه در مرحله دوم، به فینال این نظرسنجی راه می‌یابد؛ تا در انتها از میان 5 نفر نهایی، یک نفر به عنوان برترین بازیگر طنز ایران از نگاه مخاطبان شبکه آی‌فیلم انتخاب خواهد شد.

برای شرکت در این نظرسنجی بزرگ، شما عزیزان می‌توانید، هر هفته با توجه به گروه اعلامی، گزینه مورد نظر خود را به شماره ۳۰۰۰۰۹۸ پیامک کنید؛ یا با مراجعه به بخش نظرسنجی وب‌سایت آی‌فیلم فارسی، به گزینه مورد نظر خود رای دهید.

بیشتر بخوانید:

انتخاب برترین بازیگر طنز ایران در گروه اول

م.ه/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر